Postaráme se kompletně o Vaši počítačovou síť, její fungování, zefektivnění a dohled. V rámci správy sítě Vám budeme poskytovat služby sjednané dle servisní služby v rámci měsíčního sjednaného paušálu nebo ad hoc podporu (dle aktuálních potřeb). IT služby lze sjednat na dobu neurčitou i na splnění konkrétního úkolu. Hlavními činnostmi jsou:
Poptejte nás nezávazně a my Vám nabídneme efektivní řešení přímo pro Vás. Preferujeme uzavření servisní smlouvy s rozsahem našich povinností a reakční dobou.
Nabízíme rovněž technickou podporu bez servisní smlouvy (Ad hoc servis), v rámci které Vás vždy před servisním úkonem budeme informovat o ceně servisního zásahu, době realizace a možných omezeních v jejím průběhu.
Náš helpdesk je Vám k dispozici dle SLA v režimu 24/7 (nonstop). Smluvím zákazníkům poskytujeme kromě služby helpdesk i hotline.
Využíváme Teamviewer: SW pro podporu na vyžádání | SW pro automatické připojení vzdálené podpory