Jak probíhá reklamace

Reklamaci doporučujeme uplatnit přednostně v autorizovaných servisech, kde jsou plně připraveni, mají certifikaci k opravě od výrobce, náhradní díly apod. Zboží doručené na naší adresu odesíláme rovněž do těchto servisů. Předejdete tak zbytečnému zdržení, spojenému s přeposíláním zboží.

S reklamacemi Vám rádi pomůžeme, vyplňte náš reklamační formulář, abychom identifikovali Vaše zboží a zvolili, co nejkratší postup vyřízení reklamace.

Po odeslání reklamačního formuláře ihned započneme proces reklamace. Zpět Vám emailem zašleme potvrzený reklamační protokol a informace, jak dále postupovat + tzv. RMA číslo. Zásilku s reklamovaným zbožím prosím zřetelně označte RMA číslem, usnadníte tím proces kontroly, příjmu a rychlost vyřízení reklamace.

Žádáte-li o výměnu za nové zboží, odešlete součástí zásilky také veškeré dodané příslušenství zboží (ideálně v původním neporušeném obalu).

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní (od zahájení reklamace / dle občanského zákoníku). Ve většině případů je reklamace vyřízena do 10 pracovních dní (při reklamaci přímo v autorizovaném servisu 3-5 dní). O vyřízení reklamace Vás informujeme a v případě opravy nebo výměny zboží je zásilka se zbožím odeslána na Vaši adresu.

Doručení zboží se do lhůty k vyřízení reklamace nezapočítává.

Reklamace











captcha

*) Takto označená pole jsou povinná

 

Po vyplnění formuláře Vám, do druhého pracovního dne, zašleme na uvedený email přidělené RMA číslo s adresou autorizovaného servisu. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat.

Servisujeme automaty a kiosky

© 2006-2018   Analyzer s.r.o.  |  info@analyzer.cz  |  napište nám  |  RSS  |  pagerank
Jsme partnerem:    Sprava-servis.cz  |  CZECH KIOSK.cz  |  Multimedialní kiosky.cz  |  CZECH FILM.cz  |  Reklamní spot.cz     ::    internet partner: CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE