Technická podpora

Pro Vaše požadavky na technickou podporu prosím použijte online Helpdesk formulář. Pomůže nám, pokud popíšete nejen problém s hardware a software, ale také způsob, jakým techniku používáte, jak problém vyvolat a co mu předcházelo.

Náš Helpdesk tým se postará o co nejrychlejší vyřešení vašeho problému nebo požadavku. Nejste-li zatím našim zákazníkem, nevadí, vyplňte Vaše požadavky a budete kontaktováni pro sjednání podmínek technické podpory.

Ukázkový předmět problému může být "Nelze spustit PC".

Sdělení: Dnes jsem dorazila do práce a můj počítač nelze zapnout. Vidím nápis "system halted".

Předcházelo: Včera se PC chovalo bez problematicky. Vypnula jsem ho standardně.

Místo výskytu: Pobočka Revoluční, Praha

Na základě Vašeho sdělení si ověří pracovník technické podpory, zda jste našim zákazníkem. Pokud Ano, započne řešení problému dle servisní smlouvy. Nejste-li našim zákazníkem, předá Váš požadavek spolu s odhadem pracnosti obchodnímu oddělení, které vás bude kontaktovat pro sjednání servisní smlouvy nebo podmínek Ad hoc podpory.

Helpdesk pro zákazníky











captcha

*) Takto označená pole jsou povinná

Po vyplnění formuláře Vás bude kontaktovat náš Helpdesk nebo obchodní oddělení pro sjednání podmínek realizace řešení problému

Servisujeme automaty a kiosky

© 2006-2018   Analyzer s.r.o.  |  info@analyzer.cz  |  napište nám  |  RSS  |  pagerank
Jsme partnerem:    Sprava-servis.cz  |  CZECH KIOSK.cz  |  Multimedialní kiosky.cz  |  CZECH FILM.cz  |  Reklamní spot.cz     ::    internet partner: CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE